نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شهر بیت المقدس و تعرض به مسجد الاقصی روز چهارشنبه در مقر این اتحادیه در قاهره برگزار می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت؛ محمد صبیح معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دایم اعضای آن با هدف بررسی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نقض مستمر حقوق مردم فلسطین در شهر بیت المقدس برگزار می شود .

محمد صبیح با اشاره به شرایط بحرانی بیت المقدس و تهدید های صهیونیست های افراطی علیه مسجد الاقصی افزود نشست روز چهارشنبه به درخواست رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین و با پشتیبانی مصر برگزارمی شود .

محمد صبیح تاکید کرد شماری از نیروهای امنیتی ، شخصیت های سیاسی و صهیونیست های افراطی امروز با یورش به مسجد الاقصی نمازگزاران فلسطینی و افراد عادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شماری از آنان را زخمی کردند .

معاون دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد مسئله بیت المقدس و تعرضات اسرائیل به این شهر همواره یکی از موضوعات اصلی در دستور کار اجلاس سران عرب و نشست های وزیران خارجه این اتحادیه قرار داشته است و در نشست اینده سران عرب که اواسط مارس اینده در کویت برگزار می شود مسئله فلسطین و ادامه حملات اسرائیل علیه فلسطینیان بررسی خواهد شد .

نظامیان اسرائیلی صبح امروز با یورش به مسجد الاقصی به طرف نمازگزاران فلسطینی گلوله های پلاستیکی و صوتی و گاز اشک آور شلیک و دست کم 12 نفر را زخمی کردند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار