شهردار منطقه یک گفت: بیش از 3 هزار و 700 ملک در شمال تهران با اخذ پروانه ساختمانی در حال ساخت هستند که با توجه به این امر باید در روزهای پایانی سال روند عملکرد کارگاههای ساختمانی مورد کنترل قرار گیرند.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی، آزاد سازی پیاده‌روها از مصالح ساختمانی کنترل ساخت و سازها و جمع‌آوری سد معبر در همه معابر شهری تا قبل از آغاز سال نو باید انجام شود.
 
وی با اشاره به حجم عملیات ساخت و ساز در منطقه یک تصریح کرد: برخی از مالکین و سازندگان، معابر شهری را محل تخلیه مصالح ساختمانی و نخاله‌ها می‌کنند که با نظارت و کنترل دقیق باید سازندگان ملزم به جمع‌آوری ضایعات و حصارکشی اطراف ساختمان خود در اسرع وقت شوند.
 
یزدانی بیان کرد: شهروندان شمال تهران باید تحول فصل را با اجرای اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی شده در طرح استقبال از بهار، به طور کامل مشاهده و حس نمایند که اقدامات قابل توجهی در سطح منطقه در حال اجراست.
 
شهردار منطقه یک بر اتمام کار حفاری شرکت‌های خدمات رسان تا 10 اسفند تأکید کرد و گفت: تا 10 اسفند ماه هر گونه عملیات حفاری معابر باید به اتمام برسد و کاری شروع نشود.
 
یزدانی همچنین حوزه ترافیک را ملزم به انجام خط‌ کشی‌های ترافیکی، ساماندهی گاردریل‌های فرسوده، پایانه‌ها ، پلهای عابر و موارد دیگر نمود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تهران ، شهردار ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار