مدیر امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از همکاری سمن‌های فعال حوزه گردشگری در ارایه خدمات به مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران رسید صادق اوالی  گفت: با توجه به اینکه سازمان رفاه به عنوان تنها متولی گردشگری پایتخت معرفی شده است و همچنین در راستای ماموریت‌های این سازمان مبنی بر فراهم کردن ساختار مشارکت‌های اجتماعی برای سمن‌ها، برآن شدیم که ازاین ظرفیت بالقوه مردمی برای توسعه گردشگری پایتخت درهمه زمان‎ها بویژه ایام نوروز بهره‌مند شویم.

وی ادامه ‌داد: در این راستا از40 سازمان مردم نهاد فعال و تخصصی در حوزه گردشگری دعوت کردیم که در نشست هم‌اندیشی با مدیران گردشگری این سازمان که به میزبانی منطقه 7 برگزار می‎شود حضور یابند تا انشالله با رفع چالش‌ها و موانع، خروجی قابل استفاده‌ای برای مشارکت سمن‌های گردشگری در سال 93 داشته باشیم.

 اوالی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌های تخصصی با سمن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های سازمان رفاه، ایجاد شرایط مناسب همکاری برای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها،رصد مشکلات این حوزه های تخصصی،تکمیل بانک اطلاعاتی و... است.

برچسب ها: مسافر ، نوروز ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار