رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بانه گفت: همه واحدهای خدماتی و رفاهی شهرستان بانه آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،طهماسبی با بیان اینکه به منظور تسریع در امر خدمات‌رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی تمامی واحدهای صنفی خدماتی و رفاهی اعلام آمادگی کرده‌اند گفت:واحدهای خدماتی و دیگر واحدهای خدمات‌رسان در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند.
وی افزود:بازرسی و تشکیل گشت‌های مشترک با ادارات مربوطه از واحدها و محورهای پر ترافیک شهر با نظارت و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و بازاریان بانه انجام می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بانه با بیان اینکه نظارت و بازرسی در پایانه‌های حمل و نقل رستوران‌ها در ایام تعطیلات از سوی این سازمان انجام می‌گیرد گفت:برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و تامین میوه شب عید از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه است.
طهماسبی افزود: این کالاها شامل کفش و کیف، پوشاک، لوازم بهداشتی ـ آرایشی، مواد غذایی و دیگر اقلام مصرفی و عرضه 85 تن میوه در میادین شهر به منظور دسترسی آسان و سریع مهمانان وشهروندان است.
وی در ادامه اضافه کرد: با تلاش مسئولان و نهادهای ذی‌ربط از بروز مشکلات و نارسایی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی جلوگیری می‌شود و مهمانان با رضایت و خاطره‌ای خوش به این شهر سفر کنند./س
اتنهای پیام/

 

برچسب ها: کارگروه ، نوروز ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.