مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: تعامل نزدیک بین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان می‌تواند باعث حفظ بناهای تاریخی و بقاع استان شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی صبح امروز در نشست مشترک با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان که در محل اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: افزایش فعالیت‌ها در بقاع استان در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد و آماده تعامل نزدیک با میراث فرهنگی در همه زمینه‌ها هستیم.

وی معماری سنتی را دارای اهمیت ویژه ای دانست و افزود: معماری سنتی در بقاع می‌تواند باعث افزایش آرامش و زیبایی شود و در این زمینه با میراث فرهنگی آماده تعامل نزدیک هستیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اینکه برخی از بقاع استان باید به سرعت مرمت شوند، تاکید کرد: مرمت سریع بقعه دانیال نبی باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه طرح جامعی تدوین شده است که در اسرع وقت این مهم اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: برگزاری نشست‌های متعدد و منظم در این زمینه می‌تواند تا حد زیادی مشکلات موجود را کاهش دهد و می‌کوشیم تا در این زمینه نظرات بسیار نزدیک شود./س
برچسب ها: بقاع ، اوقاف ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.