برنامه تلویزیونی "کافه سوال" شب گذشته بحث بالا بودن سرعت را در فضای اینترنتی به عنوان یکی از مزایای خرید و فروش در چنین فضایی برشمرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه تلویزیونی "کافه سوأل" شب گذشته با موضوع مزایا و معایب تجارت الکترونیکی و با محور خرید و فروش اینترنتی، با حضور "فرانک اسکویی" و "نازنین دانشور" روی آنتن شبکه 2 سیما رفت. 



"فرانک اسکویی" قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک در این برنامه گفت: در فضای مجازی این امکان وجود دارد که افراد برای خرید از تجربه سایر کسانی که پیش‌تر کالایی را خریده‌اند استفاده کنند. 

وی افزود: از دیگر مزایای خرید الکترونیکی می‌توان به بالاتر بودن سرعت در فضای مجازی و اینترنتی اشاره کرد که با به کارگیری این روش در زمان صرفه جویی خواهد شد. 

وی افزود: ما در فروشگاه اینترنتی قدم به قدم مراحل فروش اینترنتی را بررسی می‌کنیم. 

قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک اظهار داشت: سایت جشنواره فروش اینترنتی برای خرید اینترنتی متقاضیان از طبقه‌بندی‌های مختلفی تشکیل شده و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند. 

"نازنین دانشور" کارشناس تجارت الکترونیک در این برنامه شبکه 2 گفت: به نظر من مهم‌ترین موضوع در روند خرید و فروش اینترنتی که البته از معایب آن به شمار می‌رود بحث کم بودن اعتماد است. 

وی افزود: در فضای سنتی به دلیل اینکه خریدار کالا و فروشنده را مشاهده می‌کند برای خرید جنس مورد علاقه خود اعتماد بیشتری می‌کند در حالی که چنین حالتی در فضای اینترنتی وجود ندارد و مردم نگران این هستند که چه کالایی را خریداری می‌کنند و این که پس از خرید آیا کالای مورد نظرشان به دستشان می‌رسد یا خیر. 

گفتنی است برنامه تلویزیونی "کافه سؤال" با اجرای "مژده لواسانی" هر شب ساعت 21 میهمان مخاطبان شبکه 2 سیما می‌شود. 


انتهای پیام/  اس
برچسب ها: جشنواره ، سلیقه ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار