"سعید عسگری" گفت: علی رغم تحریم‌های کشور، در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال حرکات موفقی را شاهد بوده و امیدوارم با تسهیل دسترسی به آخرین تکنولوژی‌های دنیا تغییرات مثبت بیشتری را شاهد باشیم.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "سعید عسکری" مدیر کل ارتباطات شرکت همراه اول ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از اولویت های شرکت همراه اول برای حضور در نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال رسیدن به جایگاه قطب فن آوری دیجیتال در کشور است و در این راستا در سال 92 تغییرات ساختاری اساسی در همراه اول برای تقویت و توسعه حضور برند در فضای دیجیتال ایجاد شده است.
 
وی ضمن اشاره به دست آوردهای جدید شرکت همراه اول برای ارایه در نمایشگاه فن اوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: معرفی سرویس های ارزش افزوده جدید و متنوع در گروه بندی های مختلف و معرفی تغییرات ایجاد شده در پورتال همراه اول به همراه بازی و آموزش سایت از جمله خدماتی است که شرکت همراه اول در این نمایشگاه ارایه خواهد داد.
 
عسکری نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزآمدی دست آوردهای دیجیتالی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه این وزارتخانه ناظر بر محتوای محیط وب و دیجیتال است و از بازی های رایانه ای مفید حمایت می کند به طور قطع نقش یه سزایی در پیشبرد و روزآمدی دست آوردهای فن آوری اطلاعات و آثار دیجیتالی دارد.
 
وی افزود:حوزه فن آوری اطلاعات و دیجیتال مخاطبان خاص خود را دارد و برگزاری نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه ی دیجیتال فرصت مناسبی برای حضور علاقه مندان و معرفی جدید ترین دست آوردهای کشور در زمینه اطلاعات و ارتباطات دیجیتالی است.
 
مدیر کل ارتباطات شرکت همراه اول گفت: برگزاری نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال  فضای مناسبی برای معرفی آخرین دست آوردهای این حوزه و علاقه مندان آن را فراهم می کند.
 
نمایشگاه فن اوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از 8 تا 11 اسفند ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار