"بهرام افشار" گفت: بازی در نقش هایی که در موقعیت کمدی قرار می گیرد را دوست دارم و به بداهه کلامی و یا شیوه های زبانی برای اجرای نمایش طنز اعتقادی ندارم.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر "بهرام افشار" گفت: نمایش "هیپوفیز" برگرفته از نمایش "دختر یانکی" اثر نیل سایمون است که بر اساس خلاقیت های بازیگران، نریمانی اجرا می شود.

وی درباره نقشش در این نمایش تشریح کرد: در این اثر در نقش اندی -مدیر مجله هیپوفیز- روی صحنه حاضر می شوم که تمام دغدغه اش سرو سامان دادن به مجله است. وی با نورمن همکارش در دفتر مجله مشغول کار است اما با ورود کاراکتر سوم نمایش -سوفی- تنش های زیادی ایجاد می شود.

افشار اظهار کرد: یکی از ویژگی های اصلی کاراکتر اندی جدی بودن و شاید حتی تعصبی بودن او نسبت به هدفی که دارد دست به اقداماتی می زند که ممکن است از نگاه مخاطب کارهای احمقانه او بوجود آورنده موقعیت کمدی باشد.

وی افزود: اندی طی اجرا در حال زندگی است ولی موقعیت هایی که برایش پیش می آید از نگاه مخاطب جالب و جذاب است. همچنین حضور بازیگرانی چون هوتن شکیبا و نگار عابدی عامل دیگری برای پذیرفتن این نقش بود.

وی که این روزها با حضور در نمایش "هیپوفیز" دومین همکاری با کوروش نریمانی را تجربه می کند در این باره گفت: نخستین فعالیت حرفه ای خود را در سال 1388 با اجرای نمایش "جن گیر" کاری از کوروش نریمانی آغاز کردم که پر مخاطب ترین نمایش سال شد. پس از گذشت 4 سال مجدداً توانستم با حضور در جمع بازیگران نمایش "هیپوفیز" با نریمانی همکاری داشته باشم.

افشار اذعان کرد: در کار با کوروش نریمانی فضای کمدی به خوبی درک می شود و از آنجا که این کاراکتر، شخصیت اصلی نمایش است مسلماً تجربیات و دیدگاه های متفاوتی را به من معرفی کردکه باعث آشنایی هرچه بیشتر با نقاط ضعف و قوت می شود.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان و حضور پررنگ تماشاگران در هر یک از شب های اجرای این اثر نمایشی، تصریح کرد: امیدوارم که کارگردان های حرفه ای تئاتر کشور همچون کوروش نریمانی شرایط و فضای کار را برای جوانان فراهم کنند.

گفتنی است، نمایش "هیپوفیز" هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می رود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط تخفیف دار این نمایش می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 09307171307 و 6-88814115 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار