ملکه زیبایی ونزوئلایی، در پی حضور در تظاهرات مخالفان دولت این کشور در شهر والنسیا از ناحیه سر مورد اصابت گلوله افراد مسلح موتورسوار قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، درگذشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از العربیه؛ ملکه زیبایی ونزوئلایی، کشته شد.

 

جنیزس کارمونا 22 ساله، دانشجوی رشته جامعه شناسی، ملکه زیبایی ایالت کارابوبو و مدل لباس معروف، چهارمین قربانی خشونت های سیاسی جاری در ونزوئلا است که بطور گسترده ای به ویژه در کاراکاس، پایتخت این کشور ادامه دارد.

 

 یکی از تظاهرکنندگان به محض مشاهده به زمین افتادن جنیزس کارمونا، وی را بر روی دستان خود حمل کرده از یک موتورسوار خواست تا آنها را به بیمارستان برساند، اما علیرغم تلاش ده ساعته پزشکان برای نجات جانش، در نتیجه شدت خونریزی درگذشت.

 

 

با وجود آنکه برخی کاربران با تردید در این عکس، گفته اند جوانی که ملکه زیبایی را به بیمارستان رسانده هنگام نگاه به وی در حال لبخند است، سایت العربیه مدعی شد؛ انتشار عکس های آغشته به خون وی در شبکه های اجتماعی در حالی که توسط جوانی که ترک یک موتورسیکلت نشسته و تلاش دارد این قربانی خشونت های سیاسی را به بیمارستان برساند، حادثه کشته شدن "ندا آقا سلطان" بر روی سنگفرش خیابانی در تهران طی تظاهرات اعتراضی علیه نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 ایران را برای بسیاری ها تداعی می کند.


برخورد گروه های مسلح با تظاهرات مخالفان

لئوپولدو لوپز، رهبر مخالفان در ونزوئلا، در شبکه توئیتر از هواداران خود خواسته بود، دست به تظاهرات بزنند. در همین حال آمریکا، نسبت به شدت یافتن خشونت ها در ونزوئلا، ابراز نگرانی کرده! از مقامات این کشور خواست، بازداشت شدگان تظاهرات مسالمت آمیز را آزاد کرده، و گفت و گوی حقیقی با ملت این کشور را آغاز کند.

 

حدود 45 روز پیش هم مونیکا اسپیر، ملکه زیبایی سابق ونزوئلا و شوهر ایرلندی او در غرب ونزوئلا به ضرب گلوله کشته شدند.

 

کشورهای آمریکای جنوبی از جمله کشورهایی هستند که بالاترین سرانه قتل را در دنیا دارند و در این آمار با آمریکا برابری می کنند.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: پایان ، تلخ ، ملکه زیبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار