رییس بیمارستان رازی تهران از راه اندازی پذیرش تلفنی و اینترنتی علاوه بر امکانات موجود این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وبدا دکتر نفیسه اسماعیلی ضمن تکذیب اخبار برخی رسانه ها مبنی بر پذیرش دیرهنگام بیماران و ازدحام جمعیت برای پذیرش در جلوی بیمارستان رازی، گفت: تا چند سال پیش به دلیل کمبود منابع و نیروی انسانی برای پذیرش در بیمارستان مشکلاتی وجود داشت ولی با تمهیداتی که طی چند سال اخیر اندیشیده شده است هیچگونه ازدحام مردمی برای پذیرش در بیمارستان رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: نیروهای پذیرش کننده بیمارستان نوبت دهی به بیماران را از ساعت 5 صبح آغاز می کنند و به همین دلیل برخی از بیماران که ساعت شروع پذیرش را می دانند زودتر از این ساعت به بیمارستان مراجعه می کنند ولی هیچ ازدحامی از مردم برای پذیرش شکل نمی گیرد زیرا به سرعت به بیماران وقت درمانگاه و پزشک داده می شود.

دکتر اسماعیلی بیان داشت: هر بیماری که مشکلش فوریتی باشد به اورژانس ارجاع داده می شود و بیمارانی که به جراحی و سایر اقدامات درمانی نیاز  داشته باشند به بخش های مربوطه در کمترین زمان، ارجاع داده می شوند.

رییس بیمارستان رازی تهران با تاکید بر این که در طول روز به حدود 1000 بیمار مراجعه کننده برای بخش های مختلف بیمارستان شماره و نوبت داده می شود، گفت: به تعداد نیروهای پذیرش و کادر درمانی نیز جهت تسهیل امور بیماران افزوده شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در بیمارستان رازی خدمات ویژه ای نیز به بیماران نیازمند در اسرع وقت ارائه می شود.

خانم دکتر اسماعیلی از راه اندازی نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در روزهای آینده در بیمارستان رازی خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هر بیماری که نیازمند بررسی، ویزیت و انجام درمان باشد همان روز مراجعه، مورد رسیدگی قرار می گیرد و اقدامات درمانی هیچ بیماری در صورت نیاز به رسیدگی، به روزهای بعد موکول نمی شود.

وی کمبود فضای فیزیکی و کوچک بودن سالن پذیرش را مشکلات این بخش دانست و اظهار داشت: طی سال های اخیر قرار بوده بیمارستان جدید رازی ساخته شود ولی پس از 20 درصد پیشرفت فیزیکی کار متوقف شده و بیمارستان فعلی رازی به دلیل کمبود فضای فیزیکی توان پاسخگویی به حجم روزافزون بیماران را ندارد.

رییس بیمارستان رازی در پایان خاطرنشان کرد: برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص ازدحام جمعیت مقابل بیمارستان رازی برای نوبت دهی مربوط به سال های قبل است و در حال حاضر هیچ بیماری برای نوبت دهی در بیمارستان رازی تهران معطل نمی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار