طی قراری که بین خیرین با وزارت بهداشت مبنی بر مشارکت خیرین و این وزارتخانه برای ساخت بیمارستان صورت گرفته بوده ولی تا امروز وزارت بهداشت به تعهدات خود عمل نکرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛  فراهانی،رئیس اصناف تهران و نماینده  خیرین سلامت  شب گذشته در مراسم دیدار خیرین با وزیر بهداشت که در بیمارستان شهدا انجام شد گفت: در زمان  وزارت  دکتر لنکرانی طی جلسه ای که خیرین با وي داشتند قرار شد  که خیرین بیمارستان ساز تشکیل شود که طبق آن  60 درصد هزینه ساخت بیمارستان توسط  وزارت بهداشت و 40 درصد مابقی هزینه ها توسط خیرین پرداخت شود ولی وزارتخانه طی این چند سال به تعهدات خود عمل نکرد.

وی ادامه داد:  ما طبق این قرار سالها پیش شروع به ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان رازی کردیم که به دلیل عمل نکردن تعهدات وزارت بهداشت هنوز این بیمارستان جایگزین به اتمام نرسیده است.

فراهانی اظهار کرد: ما برای اکثر بیمارستانهای تهران  یک هیئت امنا تعریف کرده ایم که از روسای  اتحادیه تهران نیز در این هیئت امنا حضور دارند ،در بیمارستان شهدای تجریش نیز با همکاری بسیار خوب این بیمارستان و تقبل 50 درصد هزینه ها توسط یک خیر  ساخت و  ساز بیمارستان جایگزین ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما امید واریم  وزارت بهداشت با خیرین سلامت همکاری تنگاتنگی داشته باشد تا در حوزه ساخت بیمارستانی بتوانیم کارهای خوبی را انجام دهیم  و از این همکاری بهره کافی ببریم./ح


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار