اکسپریا تبلت Z، بکی از برترین تبلت های اندرویدی معرفی شده تا به امروز به شمار می رود، که این روزها سونی در حال تدارک معرفی نسل دوم آن است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، چند روز قبل مشخصات احتمالی این تبلت در فضای مجازی منتشر شد و تنها یک روز پس از این اتفاق، اکانت توئیتر evleaks تصویری از این تبلت را در فضای مجازی منتشر کرد، بر اساس این تصویر از نظر ظاهری این تبلت بسیار به شبیه به نسل قبلی خود می باشد.

طراحی که سونی از زمان معرفی اکسپریا Z در محصولات خود به کار گرفت و این تبلت نیز از این قاعده مستثنی نیست، و مانند دیگر اعضای خانواده Z، ضخامت کم دستگاه، ضد آب بودن و جنس بدنه شیشه ای از جمله ویژگی های ان به شمار می‌رود.

یکی از نکات بارز در مورد طراحی اکسپریا تبلت Z2، حاشیه ی نسبتا زیاد صفحه نمایش آن می باشد، که با طراحی های امروزی سازگار نیست،  اما گویا سونی به دلیل مقامت بیشتر دستگاه در مقابل آب و عوامل طبیعی این حاشیه را در نظر گرفته است، این تبلت به احتمال فراوان در جریان رویداد MWC بارسلون و با مشخصاتی از قبیل پردازنده ی اسنپ دراگون 800، صفحه نمایش 10.1 اینچی فول اچ دی، اندروید 4.4 کیت کت وضخامت 6.4 میلیمتری عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار