معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از اسکان موقت مسافرین نوروزی در بوستان‌ها خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت نوروز از سوی شهردار تهران اجرا خواهد شد.

 صلاحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به اینکه هر ساله شهرداری تهران همگام با مردم در استقبال از بهار طرح‌هایی جهت گسترش شور و نشاط این ایام اجرا خواهد نمود، اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته به دستور قائم مقام شهرداری تهران، معاونت ‌های خدمات شهری، عمرانی، حمل و نقل و فرهنگی موظف به اجرای طرح‌هایی در این راستا شده‌اند.

وی با یاد آوری آماده سازی فضای سبز بهاری همچون سال‌های گذشته در استقبال از بهار افزود: اسکان موقت مسافرین نوروزی و آماده سازی امکانات مورد نیاز مسافران نظیر سرویس‌های بهداشتی و‌ آب مهمترین برنامه شهرداری تهران در ایام نوروز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در ادامه با بیان اجرای این طرح در پارک‌ها تصریح کرد: معاونت خدمات شهری هم اکنون در حال شناسایی این بوستان‌ها بوده و اسامی آن‌ها تا 2 هفته آینده اعلام خواهد شد.

صلاحی با عنوان اجرای طرح استقبال از بهار از 15 اسفند تا 16 فروردین، اظهار داشت: در این ایام ضمن آراستگی تمامی ورودی‌های شهر، سازمان زیبا سازی نیز اقداماتی را در خصوص دیوار نویسی و ترسیم نقوش انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این اقدامات چهره زیبایی از شهر تهران را برای شهروندان و نیز مسافران نوروزی ایجاد نماید، به ماموریت سازمان حمل و نقل ترافیک در این مدت شاره کرد و افزود: شهرداری تهران این سازمان موظف به تامین نیازهای شهروندان و سهولت دسترسی آنان به وسایل حمل و نقل عمومی نموده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ای ویژه در خصوص ساعات حرکت اتوبوس و مترو نیز افزایش ساعات سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص در پنج شنبه آخر سال از جمله برنامه‌های معاونت حمل و نقل ترافیک در استقبال بهار است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسافر ، عید ، تهران ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
میدونم نظرم چاپ نمیشه ولی همین آقایونی که میگن ما تمام امکانت رو فراهم کردیم خودشون نمیذارن که تو پارک چادر بزنن مردم و میان چادر ها رو جمع میکنن باید بریم تو مسجد بخوابیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
خوب قرار نيست هر كي هرجا دلش خواست چادر بزنه در ضمن اگر دين و ايمان داشته باشي و اهل نظافت متوجه ميشي كه مسجد خيلي بهتر از چادر پس خيلي بايد ازخدات باشه كه تو مسجد راهت ميدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
اگر خوب دقت كنيد بوستانهاي مخصوصي را در نظر گرفتند
آخرین اخبار