نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ یکصد و چهل میلیارد ريال ب رای اجرای بزرگراه اهر – تبریز از محل بودجه سال 93 خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تسریع در اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادفات دراین جاده پرتردد باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،عباس فلاحی باباجان همچنین از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی هریس و جذب سرمایه گذار برای صنایع جنبی پتروشیمی و افتتاح بزرگترین کارخانه تولید قند کشور در شهرستان اهر درسال 93 خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلمی از توافق انجام یافته از سوی وزارت راه و شهرسازی برای اجرای قطعه دوم بزرگراه اهر – تبریز از سال 93 خبر داد و اظهار امیدواری نمود با حمایت ویژه استاندار آذربایجان شرقی شاهد تسریع در اجرای این پروژه ها باشیم.

این نماینده مجلس معضل بیکاری را یکی از مشکلات مردم شهرهای اهر و هریس عنوان کرد و افزود: هم اکنون 14 پروژه مهم اشتغالزا در شهرستان های اهر و هریس در حال اجراست که با اتمام آنها زمینه برای اشتغال قریب به سه هزار نفر فراهم می شود.

وی، انتصاب دکتر جبارزاده را به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را فرصتی مغتنم جهت بهره مندی از توانمندی های نامبرده در توسعه منطقه ذکر کرد و افزود: انتظار داریم استاندار آذربایجان شرقی با توجه ویژه به شهرستان های اهر و هریس با اختصاص اعتبار لازم اهتمام جدی برای رونق این مناطق داشته باشد تا این شهرستان ها نیز متناسب با شهرهای همتراز پیشرفت و توسعه یابند./س
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اختصاص ، بزرگراه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.