معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 از بازدید مستمر دانش‌آموزان از مرکز آموزش مسئولیت‌پذیری(فرآسوز) منطقه خبر داد.

محمد کریملو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه این مرکز با 4مربی آموزشی قابلیت پذیرش 60نفر از دانش‌آموزان را در هر نوبت از آموزش دارد گفت: از افتتاح مرکز فرآسوز تاکنون بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان شامل پیش‌دبستانی و ابتدایی از این مرکز بازدید کرده و از برنامه‌های آموزشی و خلاقانه و متناسب با گروه‌های سنی دانش‌آموزان استفاده کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری آموزش شهروندی از طریق نمایش عروسکی، فیلم، بازی‌های ورزشی، برگزاری مسابقات متنوع، تعریف قصه و کارگاه نقاشی از مهمترین برنامه‌های جذاب این مرکز برای دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: مرکز فرآسوز منطقه همواره پذیرای دانش‌آموزان بوده به طوریکه از زمان افتتاح مرکز در اواخر دیماه تاکنون، 40مدرسه اعم از دبستان و پیش‌دبستانی در یک یا چند نوبت از برنامه‌ها و کارگاه‌های مسئولیت پذیری در برابر جامعه، خانواده، محیط زیست و خود بهره برده‌اند. همچنین در این مرکز شورای معاونین مقطع پیش‌دبستانی متشکل از همه معلمان پیش‌دبستانی سطح منطقه تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری تنگاتنگ مرکز فرآسوز و آموزش و پرورش، برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری و متناسب با انتظارات کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: بازدید ، ازمرکز ، فرآسو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار