امام جمعه ملارد از استیجاری بودن برخی از ادارات مستقر شده در این شهرستان خبر داد.

  حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ملارد در تقسیم بندی کشوری با عنوان شهرستان یاد می‌شود اما امکانات و زیر ساخت‌های شهری در این منطقه، با کثرت جمعیت موجود درآن، تناسبی ندارد.  
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه بخشی از ادارات دراین شهرستان هنوز مستقر نشده‌اند و برخی از ادارات دیگر نیز مستقل نیستند و در ساختمان‌های استیجاری ارائه خدمت می‌نمایند و به نظر می‌رسد نگاه مثبتی به استقرار ادارات در این منطقه بصورت جدی وجود ندارد.  
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد در ادامه عنوان کرد: دولت باید در صورت تعریف اداره و ارگانی در سطح شهرستان، در ابتدا امکانات سخت افزاری آن را تامین نماید و در غیر اینصورت وضعیت استقرار ادارات به نحو کنونی در این منطقه خواهد شد که در ساختمان‌های استیجاری فعالیت می‌نمایند و هر از چند گاهی مجبور به نقل مکان به نقطه دیگری می‌شوند که مسبب سردرگرمی بخشی از ارباب رجوع و مراجعه کنندگان می‌شود. 

حجت الاسلام حسین حسینی در پایان با اشاره به ضرورت همیاری و هم‌ افزایی کلیه مسئولین زیربط در جهت تقویت و ارتقاء هر چه بیشتر زیر ساختهای شهری در این منطقه تصریح کرد: امید آن داریم با حضور فرماندار جوان و پرانرژی که در ملارد منصوب شده و هم‌گرایی دیگر مدیران مشکلات این شهرستان پرجمعیت با سرعت و شتاب فزاینده، رفع و دفع گردد.
انتهای پیام/  

برچسب ها: جمعیت ، شهرستان ، ادارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار