تیم فوتبال استقلال تهران آخرین تمرین آماده سازی خود را برای بازی با ملوان انجام داد.این تمرین ساعت 11 و در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال تهران آخرین تمرین آماده سازی خود را برای بازی با ملوان انجام داد.این تمرین ساعت 11 و در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد.

*امیر حسین صادقی و محمد مهدی نظری به دلیل آسیب دیدگی که داشتند نتوانستند با استقلال تمرین کنند تا با اجازه از کادر فنی راهی کلینیک شوند.با این حال این دو بازیکن در سفر استقلال به انزلی تیم را همراهی می کنند.

*آرش برهانی با 30 دقیقه تاخیر در تمرین استقلال حضور پیدا کرد.وی طی هماهنگی با کادر فنی و به دلیل مشکلات شخصی با تاخیر به تمرین آمد.

*سید مهدی رحمتی با دست بانداژشده تمرین کرد.با این حال این بازیکن استقلال را در دیدار فردا همراهی می کند.

*خسرو حیدری تنها غایب تمرین استقلال بود.

*امیر قلعه نویی قبل از شروع تمرین برای بازیکنان صحبت کرد.او از اهمیت برد مقابل ملوان حرف زد و از شاگردانش خواست،هر چه در توان دارند برای این بازی بگذارند.

*یک هوادار معلول که در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود یک دسته گل بزرگ را برای سید مهدی رحمتی آورده بود.در پایان تمرین هم آندرانیک تیموریان پیراهن خود را به این هوادار اهدا کرد.

*استقلال برنامه های تاکتیکی خود را برای بازی با ملوان در این تمرین مرور کرد تا با آمادگی به انزلی برود.

*بازی ملوان_استقلال فردا در انزلی ساعت 15 انجام می گیرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار