رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری پس از 8 سال خبر داد.

سرهنگ مرزبانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در اینباره اظهار داشت: در سال 84 فردی که با همسرش دارای اختلاف بود برای بازگرداندن همسر خود به در خانه پدرزنش رفت که در آنجا با خانواده همسر خود درگیری پیدا کرد.

وی افزود: در جریان این درگیری پس خانواده به نام سعید با چاقو ضرباتی را به گردن دادمادشان وارد کرده و پس از قتل متواری شد.
 
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کرده اما هیچ ردی از وی به دست نیامد. بررسی‌ها نشان می‌داد متهم به قتل از استان خارج شده و به محلی نامعلوم رفته است.
 
مرزبانی خاطرنشان کرد: شناسایی قاتل فراری همچنان با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار داشت تا اینکه پس از بررسی های اطلاعاتی مخفیگاه وی در یکی از محلات استان آذربایجان شرقی شناسایی و پس از دریافت نیات قضایی تیمی از کارآگاهان راهی تبریز شدند کارآگاهان با اطلاع از حضور متهم در مخفیگاهش وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه متهم با قرار قانونی روانه زندان مرکزی کرمانشاه شده است تاکید کرد: بیش از این قاتل فراری در دادگاه کیفری استان به صورت غیابی محاکمه و به قصاص نفس محکوم شده بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قاتل ، قصاص ، مرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.