دومین اجلاس مدیران تحقیق و توسعه و فناوری کشور با هدف نقش تحقیق و توسعه و نوآوری در تحقق حماسه اقتصادی مدیریت نوآوری ، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و گسترش نوآوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امید فدایی‌منش دبیر علمی اجلاس تصریح کرد: هدف از برگزاری این اجلاس بررسی نقش تحقیق، توسعه و نوآوری، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، بومی‌سازی تحقیق و توسعه ، مدیریت تحقیق و توسعه، ایجاد و پیشبرد فرآیندهای نوآوری،‌ مدیریت راهبردی منابع انسانی و نوآوری در مدیریت کسب و کار و در نهایت تدوین و توسعه و استقرار نظام نوآوری و نقش آن در نظام تعالی سازمانی است.

در ادامه این اجلاس بهروز چهرودی مدیرعامل موسسه Advanced Technology Consultants آمریکا در خصوص نوآوری تصریح کرد:‌ مدیریت و حضور مدیران و دانشمندان عرصه مشاوره نقش مهمی در تحقیق، توسعه و فناوری نقش مهمی دارد که طی سال‌های اخیر گام‌های خوبی توسط مسئولان برداشته شد ه است.

وی تصریح کرد: در این مورد باید ببینیم که درصد موفقیت شما چقدر است، خلاقیت در این رابطه نقش مهمی دارد و مدیران خلاق نقش مهمی در توسعه تحقیق و فناوری کشور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس ، فناوری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار