استاندار اردبیل گفت: با جدیت تمام از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: تفکر توسعه سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت استان بسیار ارزشمند است و ما باید همایشی با هدف زمینه سازی برای سرمایه گذاری های داخلی و خارج استانی در استان اردبیل برگزار کنیم.

وی گفت: سرمایه گذاری های بخش خصوصی به توسعه استان و کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.

استاندار اردبیل هم چنین با اشاره به احداث کارخانه های عظیم در شهرک تخصصی آب نیر گفت: در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر سرمایه گذاری خوبی شده و چند سرمایه گذار غیر بومی هم در آن سرمایه گذاری کرده اند.

خدابخش افزود: شرکت آتیه ساوالان با سرمایه گذاری اولیه 150 میلیارد تومان پروژه عظیم نوشیدنی های طعم دار را تولید خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت 21 هزار متر مربع در حال احداث است و با تکمیل فاز اول این کارخانه 300 نفر به صورت مستقیم و یک هزار و 200 نفر به صورت غیر مستقیم دارای شغل خواهند شد.

استاندار اردبیل افزود: بهره برداری از این کارخانه اردبیل را به عنوان یکی از مجموعه های تولید صنایع نوشیدنی در منطقه خاورمیانه مطرح می کند.

خدابخش زمان افتتاح این کارخانه را تابستان سال آینده ذکر کرد.

وی هم چنین در زمینه کارخانه تولید آب معدنی حیاط کوهستان نیر گفت: این کارخانه با 65 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده و با راه اندازی آن برای 35 نفر زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، جذب ، سرمایه ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.