غیبت "ژاله صادقیان" که از همان ابتدا همگام و همراه برنامه مشاعره بودند در سری‌ جدید آن احساس می‌شود.

"حمید حامی" خواننده موسیقی پاپ کشور و یکی از داوران برنامه "مشاعره ستاره‌ها" با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: با فراموش شدن شعرهای فاخر ادبیات و جایگزین شدن اشعاری که با هجویات و نوشته‌های توهین‌آمیز همراه است، ساخت برنامه‌ای که در خدمت فرهنگ و هنر مردم باشد جرأت می‌خواهد.
 
وی اظهار داشت: من سال‌ها برنامه "مشاعره" در شبکه آموزش سیما با حضور و اجرای ژاله صادقیان دنبال می‌کردم و در حال حاضر جای خالی این مجری خوب توانمند در برنامه را احساس می‌کنم.
 
وی در پاسخ به سوال اینکه چقدر حضور هنرمندان در برنامه باعث ترغیب مخاطبان به شعر می‌شود، افزود: برنامه مشاعره بدون حضور هنرمندان هم دارای جذابیت‌های خاص خود است.
 
این خواننده موسیقی پاپ کشور با اشاره به سرودن و اجرای شعرهای سپید یغمایی افزود: سال‌ها پیش دکتر اسماعیل آذر در کنار تحصیلات ادبی خود،‌ نوازنده حرفه‌ای و برجسته ویولون هستند و کارگردان در کنار وی برایم خیلی خوشایند بود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه درک کردم که توان داوری کردن را ندارم چرا که قبل از برنامه شرکت‌کننده‌ها از من خواستند تا واژه‌های ساده‌ای را برای ارائه آنها از گوشی‌ام (که دارای شعرهایی از حافظ بود) انتخاب کنم و در این راستا از بین 10 نفر شرکت‌کننده تنها فقط دو نفر توانستند شعر بخوانند، غافل از اینکه واژه‌های سختی برای آنها انتخاب کردم./ذ
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار