با هدف تسریع در پاسخگویی به مشکلات کاربران سامانه گیتوی:
با هدف تسریع در پاسخگویی به مشکلات کاربران سامانه گیتوی:
میرزایی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران
افزود: در راستای ارتقای سطح کیفیت پاسخگویی به مشتریان شرکت پشتیبان
سامانه مدیریت الکترونیک حمل کالا(گیتوی) با همکاری مرکز فناوری اطلاعات
شرکت پست سرویس پشتیبانی آنلاین سامانه را بصورت TICKETING راهاندازی کرد.
وی ادامه داد: این سرویس با توجه به حساسیت و نیاز به پاسخگویی
سریع و دقیق به مشکلات با هدف منظور نظارت دقیقتر بر عملکرد پشتیبان،
افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان و تسریع در پاسخگویی به مشکلات
کاربران راهاندازی شده است.
وی در خصوص عملکرد سامانه فوق اظهار
داشت: پس از ارجاع مشکل توسط کاربران مشکل ایجاد شده در کوتاهترین زمان
ممکن توسط تیم پشتیبان مستقر در مرکز فناوری و اطلاعات بررسی و نسبت به رفع
و پاسخگویی آن اقدام میگردد.
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات
خاطرنشان کرد: سامانه پشتیبانی مورد نظر از طریق آدرس الکترونیکی
http://gateway.post.ir/support برای تمامی سطوح کاربران دارای سطح دسترسی
به سامانه گیتوی قابل کاربری و بهرهبرداری میباشد.
انتهایپیام/