اعضای تیم فوتبال استقلال با شرایط خاص روبه‌رو شدند، اما پس از اعتراض فراوان به نحوه‌ برنامه‌ریزی آبی‌ها اعلام کردند، در تاریخ‌ها را اعلام شده بازی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم فوتبال استقلال، مدعی هستند که بازی‌هایی که قرار است در سال جدید انجام شود، اعضای این تیم را با مشکلات فراوان زیرا اعضای این تیم روز 13 فروردین خارج از ایران به میدان می‌رود و در 16 فروردین نیز استقلال قرار است در ایران به میدان برود.

گفتنی است، آبی‌ها در این خصوص با مسئولان تیم فولاد به مشکل برخوردند زیرا آنها از مسئولان در فدراسیون و سازمان لیگ خواستند تا این بازی به تعویق نیفتد تا این تیم با مشکلات عمده روبه‌رو نشود.

شایان ذکر است، آبی‌ها به مسئولان فولاد اعتراض کردند و این موضوع باعث ایجاد حرف و حدیث‌های بسیار زیادی شده است.

آبی‌ها اعلام کردند هر طور شده این بازی باید به تعویق بیفتد زیرا آنها نمی‌توانندف در این تاریخ به میدان بروند، از طرف فولادی‌ها معتقدند که اگر بازی حتی یک روز به تعویق بیفتد آنها با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند.

***نظر خواهی پنهان از هواداران تیم‌های مدعی یا استقلال قهرمان می‌شود یا سپاهان

چند تیم بالای جدولی، مدعی قهرمانی در لیگ هستند و از طرف نظر خواهی در این خصوص انجام شده و دو تیم به عنوان تیم نخست برگزیده شوند.

نفت تهران، تراکتورسازی، فولاد خوزستان، پرسپولیس و استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هستند از طرفی در این خصوص نظر خواهی انجام شده است واعلام نشده که نظر خواهی انجام شده ما بین هواداران دو تیم نشان از این دارد که دو تیم استقلال و سپاهان باز هم مدعی قهرمانی هستند و این دو تیم بیش از دیگر تیم‌ها شانس قهرمانی دارند.

گفتنی است، تیم‌های حاضر در بالای جدول شرایط ایده‌آلی دارند و بسیار نزدیک به یکدیگر پیش‌ می‌روند.

اما دو تیم سپاهان و استقلال با شرایط متفاوتی رو به رو هستند واز طرفی سابقه و تجربه قهرمانی در لیگ را دارند واین موضوع در انتخاب و رای هواداران تاثیر مستقیم داشته و دارد.

شایان ذکر است، چهار بازی آینده استقلال برای این تیم بسیار قابل توجه است زیرا حریفان استقلال سخت‌تر از تیم‌های بالای جدولی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، فروردین ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار