آن دسته از داوطلبانی که به دلایل مختلف موفق نشدند در آزمون سراسری ۹۳ ثبت نام کنند از ۳ تا ۶ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: نوبت دوم ثبت نام آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری که تاکنون موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‌اند از سوم تا ۶ اسفند از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد لذا آن دسته از داوطلبانی که قبلا نیز در این آزمون ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی گفت: این آزمون در روزهای ۵، ۶ و ۷ تیر ماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود، همچنین کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به آن براساس برنامه زمانی پیش بینی شده از یکشنبه اول تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و نتیجه اول نیز به شکل کارنامه تنظیم و هفته دوم مرداد ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

وی تصریح کرد: مجازین به انتخاب رشته می‌توانند پس از دریافت دفترچه راهنما از سایت در هفته سوم مرداد ۹۳ نسبت به انتخاب کد رشته‌ها از گروه آزمایشی مجاز و یا گروه‌های آزمایشی مجاز اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: فهرست اسامی قبول شدگان نهایی نیمه دوم شهریور ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و کارنامه نهایی هم نیمه اول مهر ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود، همچنین فهرست اسامی قبول شدگان نهایی دوره‌های نیمه متمرکز اواخر دی یا اوایل بهمن منتشر می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد حسینی
۲۰:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
لطفا تا 25 اسفند مهلت برای تصحیح ثبت نام وقت بدهید وگر نه بدبخت میشم و بیچاره.. جان مادرتون.. برای شما که کار سختی نیست.. اگه تصحیحش نکنم خراب میشه باید برم خدمت و بدبختی