مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فروش بیش از 10 میلیارد ریال کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

حجت الاسلام ˈعباسعلی ابراهیمیˈ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به فروش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بن کتاب در این نایشگاه ، استقبال مردم مازندران از این رویداد فرهنگی را خوب ارزیابی کرد.

وی گفت : شهروندان مازندرانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، با استقبال چشمگیر از نمایشگاه کتاب حماسه فرهنگی نیز آفریدند، و به رغم وضعیت بحرانی ناشی از برودت بی سابقه هوا ، از نخستین ساعات برپایی نمایشگاه شاهد حضور پرشور فرهنگ دوستان بودیم.

ابراهیمی با قدردانی از حضور مردم در نمایشگاه کتاب مازندران، افزود : حماسه سازان فرهنگی، در سرمای هوا، کتاب را تنها نگذاشتند و عشق و علاقه خود را به این کالای فرهنگی نشان دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : با آسیب شناسی هایی که در مورد نمایشگاه کتاب در سال های گذشته داشتیم، امسال در رفع آن آسیب ها کوشیدیم.

وی با اشاره به ارائه تازه های کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب مازندران ، افزود : سعی کردیم نیازمندی های اقشار مختلف در حوزه کتاب را تامین کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه برنامه های بخش جنبی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران هم از تازگی و تنوع بویژه برای نسل جوان و نوجوان برخوردار بود، گفت : نشست های متنوعی با حضور استادان دانشگاه و گروه های مختلف برگزار شد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را از ضروریات هر جامعه ای دانست و افزود : این کالای فرهنگی چارچوب زندگی انسان را شکل می دهد.

ابراهیمی با اشاره به ایجاد غرفه های مختلف در دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، گفت: با بخش های نقاشی و قرائت قرآن و نماز برای کودکان در این نمایشگاه سعی کردیم فضای شاد متناسب با آیین های ملی و مذهبی برای بازدیدکنندگان ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه کتاب های مختلفی در نمایشگاه ارائه شد، یادآور شد: تلاش ما بر این بود تا نیاز همه مخاطبان کتاب را تامین کنیم و کسی دست خالی نمایشگاه را ترک نکند.

دهمین نمایشگاه کتاب مازندران با 40هزار عنوان کتاب از 400ناشر سراسر کشور با 40درصد تخفیف از 14بهمن ماه جاری به مدت 10روز در کیلومتر هفت ساری به نکا برگزار شد./ش

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.