سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قهرمانی تراکتورسازی را به هواداران‌مان تقدیم می‌‌کنم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تونی اولیویرا بعد از قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر، گفت: این جام قهرمانی حق تماشاگرانی بود که از تبریز تا کرمان آمدند و ما را تشویق کردند. من این قهرمانی را به آنها تقدیم می‌کنم و خوشحالم از اینکه تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شد.

وی در خصوص گریه‌هایی که بعد از قهرمانی تراکتورسازی کرد، گفت: این اشک خوشحالی بود که من ریختم. من از قهرمانی تیمم خوشحالم و این اشک شوق من است.

سعید دقیقی از تراکتور سازی و سالاری پور از مس بهترین‌های فینال جام حذفی شدند.

سعید دقیقی به عنوان بهترین بازیکن فینال جام حذفی و فرهاد سالاری به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حق ما بود قهرمان شویم.

محمد نصرتی پس از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی گفت:‌ من واقعا از قهرمانی تراکتورسازی خوشحالم چرا که حق ما بود قهرمان شویم.

وی ادامه داد: من به کادر فنی تیم‌مان پیبشنهاد می‌کنم که در ادامه لیگ برتر از بازیکنان جوان استفاده کنند تا آنها هم باتجربه شوند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: جای جام قهرمانی در ویترین تراکتورسازی خالی بود.

کریم انصاری‌فرد پس از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی گفت: این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم چرا که آنها همواره پشتیبان ما بودند.

وی ادامه داد: جای این جام قهرمانی در ویترین تراکتورسازی خالی بود که خوشبختانه با این قهرمانی این جای خالی هم پر شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:‌ علی کریمی اسطوره من است و همیشه او را دوست دارم.

حامد لک در خصوص قهرمانی تراکتورسازی تبریز در جام حذفی گفت: در ابتدا باید از هوادارانمان تشکر کنیم که همیشه و همه جا همراه ما بودند و هیچگاه تنهایمان نگذاشتند. این قهرمانی را باید به‌ آنها تقدیم کنم چون حامی اصلی ما هستند.

وی درباره پیراهنی که در مراسم اهدای جام پوشیده بود و عکس علی کریمی روی آن بود، افزود: علی‌ آقا اسطوره من است و همیشه او را دوست داشته و دارم.

وی ادامه داد: علی‌ آقا به دلیل کمر دردی که داشت به مراسم آمد اما زودتر از سایر بازیکنان به داخل رختکن رفت.

مردم شهر تبریز بعد از قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در خیابان‌ها به شادی پرداختند.

تراکتورسازی توانست مقابل مس کرمان به پیروزی برسد و قهرمان جام حذفی شود.

بعد از قهرمانی تراکتورسازی عده ای از مردم شهر به خیابان آمدند و به شادی پرداختند. ماشین‌ها با چراغ روشن به طور دائم بوق می‌زدند.

عده از مردم با پخش گل و شیرینی قهرمانی تراکتورسازی را جشن گرفتند.

حسن آذرنیا پس از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی گفت: قهرمانی بسیار خوبی بود. زمانی که بازیکن بودم این شرایط را تجربه کرده بودم. با تراکتورسازی دو سال نایب قهرمان لیگ برتر، جام خلیج فارس شدیم و این قهرمانی در جام حذفی خیلی شیرین بود. واقعاً به این قهرمانی نیاز داشتیم و امیدواریم مردم و هواداران کمترین هدیه ما را قبول کنند.

وی در ادامه افزود: از دوستان کرمانی تشکر می‌کنم و با آنها رفاقت زیادی داریم. یک نفر به طعنه به ما گفت هواداران که قرار بود 50- 50 باشند کجا هستند؛ اما من می‌خواهم بگویم یک مرد جنگی به از هزار سیاهی‌ لشکر و به همه هواداران و دوستداران تراکتورسازی این قهرمانی را تبریک می‌گویم.

آذرنیا در مورد اینکه آیا کفاشیان به رختکن این تیم رفته است، خاطر نشان کرد: آنقدر سرم گرم بود و رختکن شلوغ بود که متوجه این مسئله نشدم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا پاداشی به بازیکنان تعلق می‌گیرد، اظهار داشت: حتماً این اتفاق می‌افتد. از طرف مسئولان استان و باشگاه پاداشی به بازیکنان تقدیم خواهد شد. ما ادامه لیگ را هم جدی می‌گیریم و در تمام مسابقات با قدرت به میدان می‌رویم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هواداران ، تقدیم ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.