سرپرست جمعیت هلال احمر خوسف از حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان در روستاهای سلم‌آباد و چهکند و ویزیت رایگان 200 نفر از اهالی این روستاها خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سیدمحمدرضا رفیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف بسیار عالی است و داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمامی صحنه‌ها و با حضور به موقع در مناطق محروم به نیازمندان و محرومان در راستای اهداف این نهاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی از حضور کاروان سلامت در روستاهای سلم‌آباد و چهکند شهرستان خوسف خبر داد و افزود: این کاروان سلامت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه‌های محروم با یک پزشک، پرستار و سه داوطلب به این مناطق اعزام شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خوسف با اشاره به اینکه خدمات متعددی در این کاروان به مردم روستاها ارائه شده است، تصریح کرد: کاروان سلامت اعزام شده به این روستاها با ویزیت و داروی رایگان به 200 نفر از اهالی این روستا به خدمت‌رسانی پرداختند.

رفیعی افزود: هدف از این طرح ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف در روستاهای محروم و کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است که باید بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ویزیت ، رایگان ، خوسف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.