هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های راه ساری، شهید منصوری، گیتی پسند، تاسیسات دریایی و شهرداری تبریز،ماهان تندیس و شرکت حفاری همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که در عجیب ترین رقابت یاران شمسایی که بدون رقیب هفته ها صدر جدول را در اختیار داشتند در ساری مغلوب تیم قعرنشین راه ساری شدند، این دیدار که در مجموع با برتری عملکرد تیم قعرنشین همراه بود به سبب دفاع سرسخت راه ساری  و استفاده از ضد حملات به کام دبیری نبود و حتی استفاده از پاورپلی  تنها توانست اختلاف گل ها را کم  کند.

راه ساری که با وجود مشکلات و از دست دادن مربیان با تجربه خود تغییر در کادر فنی را تجربه کرد تا باز هم با هدایت مربیان بومی اداره شود پس از پیروزی هفته گذشته اش مقابل هلال احمر نماینده تبریزی سودای غلبه بر صدرنشین لیگ برتر را در سر پروراند تا در نهایت این تیم را در ساری با نتیجه 5-4 شکست دهد.

با این شکست موقعیت یاران شمسایی که در صورت کامیابی گیتی پسند در بابر فرش آرا به فاصله 3 امتیاز از هم می رسند به خطرافتاد تا این تیم چشم انتظار نتیجه رقابت مشهد و در آرزوی شکست نزدیک ترین رقیب خود باشند.

پیروزی راه ساری باعث ارتقاء یک پله ای اش در جدول شد تا به دلیل تفاضل گل، بالاتر از ماهشهر و در جایگاه سیزدهم جای گیرد و به امید به دیگر دیدارها از خطر سقوط دور شود.

گلها: محمودلطفی- حمیدرضا مرادخانی(۲)- حمید سالاری- احمد دستیاران(راه ساری) بابک اکبری- نادر حنیفی- بهروز جعفری- میثم اینانلو(دبیری تبریز)


در دیگر رقابت این هفته ماهان تندیس که در آخرین رقابت خود مغلوب شهرداری تبریز شده بود برای جبران شکست و دستیابی به امتیازهای مهم پایان فصلی پتروشیمی که در نیم فصل دوم رقیب سرسختی  ظاهرشده را میزبانی کرد که طی آن با به ثمر رساندن 4 گل ونتیجه 4-1 به پیروزی رسید.

گلها: ابوالقاسم عروجی(۲)- محمد کرمانی- مسلم اولاد قباد(ماهان تندیس قم)بهزاد خلیلی(پتروشیمی ماهشهر
(


اما در ساوه شاگردان ابطحی که تا کنون عملکرد قابل قبولی نداشتند در خانه و با توجه به امتیاز میزبانی نتوانست از سد تاسیسات دریایی بگذرد تا با حضور در پله سیزدهم جدول زنگ خطر را با صدای بلندتری بشنود در سوی دیگر تیم تاسیسات که در نیم فصل دوم با وجود جذب مهره های تاثیر گذار عملکرد خوبی داشته برای ارتقا در جدول و کامیابی در نخستین حضورش در جمع برتری ها به امتیاز کامل بازی با نتیجه 2-1 دست یافت.البته حضور صانعی در کادرفنی تیم تهرانی انتظارات را بالا می برد اما حاشیه های ابتدای عملکردشان را منطقی جلوه داد.

گلها: سجاد فتوحی(شهرداری ساوه) علی شیرافکن- محمد زارعی(تاسیسات دریایی تهران)


در تهران میثاق یکی ازنماینده های پایتخت در لیگ برتر شهرداری تبریز را میزبانی کرد تا به تورنمنت های تبریزی خود پایان دهد.خوراکچی که با ثبت 3 شکست در نیم فصل نخست  از تیم های تبریزی ضعف خود را مقابل آنها اثبات کرد در نیم فصل دوم نیز با کسب یک تساوی و دو شکست بر این ادعا صحه گذاشت تا با شکست 4-2 برابر شهرداری در تهران گربه سیاه های تبریزی را با امتیاز کامل به شهرشان بدرقه کند.البته میثاق با این عملکرد از روند منطقی خود نیز فاصله گرفته تا مانند نیم فصل نخست تیمی بی رقیب  و زهردار جلوه نکند.
البته پایان دیدار با اعتراض های شدید خوراکچی به داوری و درگیری و حاشیه همراه بود.


گلها: مجتبی حسن نژاد- حسین سلطانی(میثاق تهران) وحید شفیعی(۲)- مسلم رستمی ها- مرتضی عزتی(شهرداری تبریز)



در اصفهان نیز شرکت حفاری میزبان خود زمزم را با نتیجه 1-0 شکست داد تا توانایی خود در شکست خانگی تیم های اصفهانی را به نمایش بگذارد.البته با توجه به قدرت و عملکرد قابل قبول حفاری در هفته های گذشته و همچنین انرژی زمزم در هفته عای پایانی رقابت پر گل تری پیش بینی می شد
با این نتیجه شرکت حفاری برای دومین هفته در فاصله یک روز جایگاهش را از منصوری ها باز پس گرفت تا با 43 امتیاز و با توجه به تفاضل گل به پله سوم جدول تکیه زند.

گلها:مهران عالیقدر(حفاری خوزستان(


منصوری نیز روز گذشته با پیروزی پر گل 7-2 برابر هلالاحمر به پیروزی رسید.

گلها:حمید نصیری(۲)علی رهنما- احمد ملاعلی- مهدی رضاییان- اسماعیل وطنخواه-علی کیایی(منصوری قرچک)مصطفی اخلاصیان- سید امیر موسویان(هلال احمر(


اما در دریگر رقابت مهم این هفته گیتی پسند در مشهد مهمان فرش آرا شد این رقابت که با شکست دبیری در ساری  با انگیزه فراوان  شاگردان لک  همراه بود در ساعت 18:11 آغاز شد.
در ابتدای بازی ایمان احمدی با 2 خطای خود و درگیری با کاپیتان گیتی پسند حساسیت بازی را افزایش داد تا حواشی دور رفت در رقابت امروز نیز دیده شود.

مهدی جاوید در دقیقه سوم بازی بر تکیه بر ضربه ایستگاهی تیمش گل نخست این دیدار را به ثمر رساند تا بازیکنی که حضورش در بازی در نیم فصل نخست باعث ایجاد حواشی شد گیتی پسند را به برتری برساند.جریان بازی در نیمه نخست با توجه به انگیزه اصفهانی ها به سود شاگردان لک  پیگیری شد.

پس از دریافت گل ازسوی فرش آرا این تیم فشار حملات خود را بر رقیب بیشتر کرد اما به جایی نرسید.خطای طه مرتضوی به ضربه آزاد برای مشهدی ها انجامید اما واکنش ایده آل سپهر محمدی از بازشدن دروازه گیتی پسند جلوگیری کرد.گل گیتی پسند بازی را در دست فرش آرا گذاشت  تا برای جبران گل دریافتی رقیب را پرس کرده تا فرصت گلزنی به آنها نداده و اشتباهات گیتی پسند بیشتر شود.در همین راسته نیمه نخست با فشار فرش آرا و دفاع گیتی پسند و برتری این تیم اصفهانی به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز فشار های حملات هر دو تیم ادامه پیدا کرد تا رقابتی دیدنی به نمایش گذاشته شود.البته فرش آرا برای جبران گل دریافتی راههای گیتی پسند را بست حملات بیشتری را ارائه داد.در ادامه رقابت  هر دوتیم بازی را در دست گرفتند البته درخشش سپهر محمدی درون دروازه اصفهانی ها تاثیر بسیاری در حفظ برتری گیتی پسند داشت.در 5 دقیقه مانده به پایان بازی اشتباه  سعادتی به گلزنی احمد اسماعیل پور برای گیتی پسند انجامید تا حساب کا در این رقابت حساس به 2-1 برسد.

تنها چند پانیه پس از گل دوم  باز هم اشتباه بهادری در کرنر و هوش تقی زاده بازیکن گیتی پسند فرصت دوباره ای را در دست اسماعیل پور داد تا گل سوم رقابت را به ثمر برساند.روند گلزنی شاگردان لک ادامه پیدا کرد تا بازی احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید با توپ به گل چهارم و راحت این تیم بینجامد.در حالی این گل ها به ثمر رساند که فرش آرا بازی را تمام شده دید و مانند قبل رقابت نکرد.پاور پلی تیم مجید مرتضایی نیز بی تاثیر بود تا این دیدار با نتیجه  4- 0به پایان برسد.

با این برد گیتی پسند به فاصله 3 امتیازی دبیری رسید تا قهرمانی این تیم دور از ذهن نباشد.




برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار