رئیس دانشگاه آزاد با اعلام خبر برگزاری شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی "دانشگاه آزاد اسلامی" از تجلیل از زحمات 30 ساله عبدالله جاسبی در این مراسم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حمید میرزاده در خصوص این اجلاس گفت: شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی "دانشگاه آزاد" که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 30 بهمن و اول اسفند ماه 92 برگزار می شود، همه روسا، معاونین واحدها و  مراکز دانشگاه‌های آزاد در حضور هیئت موسس، هیئت امنا، هیئت رئیسه و نمایندگان ریاست دانشگاه‌ها گرد هم می آیند.

وی افزود:  جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

میرزاده تصریح کرد: هدف از این اجلاس اعلام سیاست‌های مدیریت جدید  برای توسعه کیفی دانشگاه‌ها و شعار اصلی آن "هم دردی، هم راهی و هم کاری" بیشتر در جهت  توسعه کیفی دانشگاه‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تشکیل کمیسیون‌های تحقیقی خبر داد و گفت:  این کمیسیون ها در  13 موضوع تشکیل می شود و راه کارهای توسعه کیفی دانشگاه‌ها بررسی  و این راهکارها به عنوان قطع نامه  تدوین خواهند شد.

میرزاده با بیان  این مطالب افزود: در 68 اجلاس شوراهای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به پاس قدردانی از تلاش‌های 30 ساله دکتر عبدالله جاسبی از وی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جاسبی ، اجلاس ، شورا ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.