ادبیات به عنوان یکی از حوزه‌های زیر مجموعه‌ای نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اکنون به دوره بازگشت مدیریتی خود رسیده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ آنچه امروز به صورت ملموس در عرصه ادبیات کشورمان دیده می‌شود چیزی جز برگشت مدیران اسبق ادارات، نهادها و انجمن‌ها به خانه فعالیتی خودشان نیست.
 
گفتنی است؛ که هرچند بازگشت به گذشته به معنای حرکت نکردن به جلو به شمار می‌آید اما به نظر برخی کارشناسان در زمان حال همین بازگشت مدیریتی است که موجب تصحیح ساختار فرهنگی کشور از پایه می‌شود.
 
لازم به ذکر است که در حال حاضر اغلب فعالان حوزه فرهنگ در خصوص ادبیات براساس شهود مصداقی همچون ابراز خشنودی غلامعلی حداد عادل از بازگشت "مهدی محقق" به سمت ریاست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از بازگشت مدیریتی این حوزه راضی بوده و شکایت‌ها را به فراموشی سپرده‌اند.
 
سخن آخر اینکه امید است با جایگزین افرادی چون "مهدی محقق" و "محمد حسین ملک احمدی" به جای "حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد ادبی" و"منصور واعظی" در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و نهاد کتابخانه‌های عمومی این بار آجرهای اولیه فرهنگ کشور به درستی و درجای مناسب خود قرار گرفته باشند.
 

انتهای پیام/ اس

برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، نشر ، انتشارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.