دانیل داوری دروازه بان ملی‌پوش کشورمان در گفتگوی اختصاصی با سایت فیفا از آرزوهایش برای حضور در تیم ملی ایران می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌به نقل از فیفا، دانیل داوری دروازبان 26 ساله تیم اینتراخت برانشوایک از طرفی به تیمش کمک می‌کند تا در بوندس لیگا باقی بمانند و از طرف دیگر چشم به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل دوخته است.

داوری بعد از اینکه چند ماه گذشته اولین بازی‌ملی‌اش را برای تیم ایران انجام داد، حالا به یکی از نفرات اصلی این تیم تبدیل شده است.
وی درگفتگوی اختصاصی با فیفا می‌گوید: رفتن به جام جهانی بهترین اتفاق دوران بازی من خواهد شد. البته پیشرفت در بوندس لیگا خیلی خوب است اما حضور درجام جهانی برای من چیز دیگری است.
من مطمئن هستم رفتن به جام جهانی آروزی هر فوتبالیستی است. من واقعاً خوشحالم وافتخار می‌کنم،‌خانواده‌ام هم بسیار خوشحال هستند.
دانیل داوری دو بازی ملی درکارنامه دارد اما رقابتش برای پیراهن شماره یک تیم ملی ایران با رحمان احمدی ( با هشت بازی ملی) و حامد لک ( یک بازی ملی) سخت است هر چند که باعث بالا رفتن تجربه‌ی وی می‌شود.
داوری در ادامه می‌افزاید: کارلوس کی روش هنوز تصمیم نگرفته است من مطمئن هستم او به دقت بررسی خواهد کرد، درواقع این بستگی به من دارد که در تمرینات چقدر آمادگی داشته باشم و دربازیهای تدارکاتی نمایش خوبی داشته باشم. من واقعاً خوشحالم که در تیم ملی ایران بازی می‌کنم حتی اگر دروازه‌بان شماره یک نباشم در این تیم تمام تلاشم را خواهم کرد.
تیم ایران در دو بازی که داوری دروازه‌بان تیم بود شکست نخورده است وی در این خصوص می‌گوید: برای من تجربه‌ی خیلی خوبی بود در واقع رویای من به واقعیت تبدیل شد من واقعاً استرس داشتم که این برای من نرمال  نیست چرا که من قبل از بازی‌ها آرامش خوبی دارم وقتی سرود ملی ایران پخش شد موبر تن من راست شد، این بهترین تجربه‌ی فوتبالی من بود من از ته دلی خوشحالم که برای ایران بازی می‌کنم.
در اوایل ماه آینده داوری برای بازی دوستانه مقابل کویت در 3 ماه مارچ و دور ور بعد با کینه به تیم ملی ایران ملحق خواهد شد.
داوری در خصوص گروه ایران در جام‌جهانی می‌گوید: قطعاً آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، بوسنی هم تیم خیلی خوبی دارد و از بازیکنان خوبی برخوردار که بسیاری از آن‌ها در بوندس لیگا بازی می‌کنند و نیجریه هم از لحاظ فیزیکی بسیار قوی هستند برای ما واقعاً چالش بزرگی است ومن خوشحالم که با 3 بازی سخت پیش رو داریم.
داوری که در آلمان از پدری ایرانی ومادری لهستانی متولد و بزرگ شده است در خصوص بوندس لیگای آلمان می‌گوید: ما خیلی خوش بین هستیم تا زمانی که بر روی کاغذ شاسی وجود دارد نباید ناامید شویم مامطمئن هستیم که شانس داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: برزیل ، رقابت ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار