همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10، دومین مراسم جشن انقلاب این پایگاه در سالن همایش های مجتمع فرهنگی ، هنری شهید حبیب غنی پور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ابراهیمی معاون توسعه منابع انسانی استاندار تهران، فدایی مدیر کل سیاسی استانداری تهران، سرهنگ غفار پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد، قلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 و جمعی از مدیران ارشد شهری و سران لشگری و کشوری، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و بسیجیان منطقه برگزار شد.
 
حجت الاسلام ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اخلاص حضرت امام خمینی (ره)، اعتماد مردم به روحانیت و وحدت مردم برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه امام خمینی (ره) بنیان و به واسطه خون شهیدان به ثمر نشست و آبیاری شد به طوریکه بعد از 35 سال از این حادثه مهم، علی رقم توطئه استکبار جهانی، با رهبری مقام معظم رهبری صلابت و پایداری خود را حفظ کرده است.
 
در ادامه فدایی مدیر کل سیاسی استانداری تهران نیز در سخنانی ، اعتماد مردم به نظام و حضور در صحنه های مختلف را بیمه نظام و تایید و بیعت مجدد با رهبری دانست.
 
این گزارش حاکی است، در این برنامه از 48 خانواده شهید پایگاه بسیج یاسر، 5 جانباز دوران دفاع و بسیجیان نمونه پایگاه بسیج یاسر تقدیر به عمل آمد.
 
         
برچسب ها: مراسم ، جشن ، پایگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار