امام جمعه دماوند بر لزوم درایت و برنامه ریزی بیشتر از سوی دلسوزان نظام و نخبگانی که در کشور تاکید کرد.

حجت ‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: توزیع سبد کالا از سوی دولت نباید در نهایت به تحقیر و توهین ملت ایران بینجامد.

وی ادامه داد: ملت ایران، مردمی کریم، باکرامت، عزیز و باعزت هستند و نباید کاری کرد یا برنامه ریزی نابه‏هنگامی انجام داد که کرامت و عزت این مردم در تریبون های جهانی زیر سئوال برود.

علاء الدینی افزود: هر چند رئیس جمهور به خاطر نحوه توزیع سبد کالا از مردم عذرخواهی کرد، اما ای کاش با درایت و برنامه ریزی بیشتری، پیش از اینکه مردم ایران توسط دشمنان، مردمی فقیر و گرسنه خوانده شوند، اقدام بهتری می شد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: انتظار داریم دلسوزان نظام و نخبگانی که در کشور برنامه ریزی های کلان می کنند، این نقایص را اصلاح کنند تا بیش از این شاهد تحقیر و توهین به ملت ایران نباشیم.

وی همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی را نایب و خلف صالح امام خمینی (ره) خواند و افزود: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، 24 سال است که علم حکومت اسلامی را به دوش می کشند و به جاست که ما نیز پیرو این علمدار شایسته، حکیم و مدبر باشیم.

علاء الدینی با بیان اینکه شاه دوم پهلوی بهایی مذهب بود، افزود: هویدا و بیشتر سرکردگان رژیم طاغوت بهایی بودند و نه تنها با دین همراهی نمی کردند بلکه ضد دین بودند و برای از بین بردن آن در کشور تلاش های زیادی انجام دادند/.


برچسب ها: درایت ، نظام ، سبد کالا ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.