مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی عظیم 22 بهمن، نماد اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام کریم سرافراز با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به توطئه های استکباری برضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و سخن از تهدید و تحریم های بیشتر اشاره کرد و افزود: در حالی که دولت جمهوری اسلامی صادقانه در مذاکرات حضور پیدا کرده، شیطان بزرگ و حامیان اروپایی و منطقه ای و صهیونیستی، دم از فشار بیشتر بر کشور و ملت ما می زنند.

سرافراز اظهار داشت: مقاومت و پایمردی ملت بزرگوار ایران اسلامی در 35 سال پس از انقلاب اسلامی نشان داده که هیچ گاه زیر بار زور نمی روند و با روحیه عاشورایی خود در برابر ظالمان و ستمگران می ایستند.

وی، راهپیمایی 22 بهمن امسال را نمادی برای ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهان آمریکایی، اروپایی و صهیونیستی خواند و حضور در برنامه های این روز بزرگ را تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در عرصه های مختلف انقلاب در استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان تأثیر مستقیم دارد.

وی، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را پشتوانه سیاستمداران و دولتمردان نظام در مذاکرات بین المللی و اجرای هرچه بهتر برنامه های داخلی عنوان کرد./

برچسب ها: 22 بهمن ، اقتدار ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.