پیشکسوت تیم فوتبال پاس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط بازیکنان سابق پاس قرار شده که این تیم مجدداً به خانه اول خود بازگردد.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازگشت تیم پاس به تهران اظهار داشت: حدود دو ماه پیش خبری مبنی بر اینکه تیم پاس به تهران منتقل می‌شود را شنیدم من در مقطع کوتاهی از فوتبالم را در پاس گذراندم و زمان انتقال پاس به همدان یکی از مخالفان جدی این کار بودم و مدت زمان کوتاهی مانع انتقال شدم اما این انتقال توسط افرادی که از فوتبال اطلاعاتی نداشتند با نفوذ خود مسبب این کار شدند.
 
وی در ادامه افزود: این انتقال موجب ظلم به فوتبال کشورمان شد و تربیت بدنی استان تهران و مسئولان در مقابل این ظلم روزه سکوت گرفتند که تا امروز ادامه داشته است.
 
فریاد شیران همچنین بیان کرد: تیم پاس یکی از با ریشه و قدیمی‌ترین تیمهای پایتخت محسوب می‌شود که بازیکن‌ساز و مربی‌ساز نیز می‌باشد.تیمی با این پیشینه فوتبالی شایستگی اینکه به شهرستان منتقل شود را نداشت.
 
وی همچنین تصریح کرد: آرزوی پیشکسوت‌های پاس بازگشت این تیم به خانه اصلی خود می‌باشد تا فصل آینده را در پایتخت شروع کنند. در این چند سالی که این تیم به همدان انتقال یافته مشکلات زیادی را به بار آورده که یکی از مشکلات آن منشوری شدن عده‌ای از مسئولان این تیم است.
 
فریاد شیران در ادامه بیان کرد: زمانی که پاس در تهران حضور داشت فوتبال کشورمان پربار بود و پاس یکی از تیمهایی بود که بازیکنان فراوانی را به عنوان لژیونر به کشورهای دیگر معرفی می‌کرد.
 
وی تأکید کرد: برای سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی شده و صحبتهایی در رابطه با خرید ورزشگاه دستجردی توسط یکی از بانکهای خصوصی انجام شده است.
 
پیشکسوت پاس گفت: انتقال پاس به تهران یک اتفاق خوب است همدان در حال حاضر دو سهمیه در فوتبال کشورمان دارد و اکثریت مردم همدان طرفدار تیم الوند و مخالف شدید تیم پاس هستند قرار شده که بودجه پاس را به الوند دهند.
 
فریاد شیران همچنین افزود: وزارت ورزش و جوانان حدود سه روز پیش مصاحبه‌ای در خصوص ادغام پاس و الوند انجام داد تا فقط یک تیم بتواند به لیگ برتر راه پیدا کند.
 
وی در ادامه تأکید داشت: گفته شده اگر تیم پاس به همدان منتقل نمی‌شد این تیم منحل می‌شد به نظر من اگر پاس منحل می‌شد خیلی بهتر بود که تبانی در کارها باشد.
 
فریاد شیران در رابطه با اینکه اگر پاس به تهران منتقل شود به روزهای اوج خود بازمی‌گردد بیان کرد: اگر این کار صورت بگیرد خیلی به نفع تیم پاس است و این تیم دوباره قدرت پیدا می‌کند و به روزهای اوج خود بازمی‌گردد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیمهایی که در لیگ هستند بازیکن شهرستانی زیاد دارد در فوتبال تهران در بخش نخبه و استعدادیابی کمتر به این امر رسیدگی و در حق فوتبال پایتخت ظلم می‌شود.
گفتنی است: تیم فوتبال پاس چند سال گذشته از سوی مسئولان غیر فوتبالی از تهران به همدان منتقل شد و بر این اساس این تیم پس از انتقالش به همدان همچون گذشته نبود و نتایج قابل قبولی در لیگ به دست نمی‌آورد و چند سال هم در لیگ دسته یک حضور داشت.
 
به هر حال این روزها صحبت از انتقال پاس از همدان به تهران شنیده می‌شود و پیشکسوتان تلاش می‌کنند تا این تیم را به تهران باز گردانند و باید ببینیم موفق به انجام این کار می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فریادشیران ، پاس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
فریادشیران از عهده این کار هم بر خواهد امد همانطور که مانع انتقال نفت تهران به اراک شد این مربی ارزشی و با غیرت تهرانی می تواند پاس را هم به خانه اصلی اش تهران باز گرداند
آخرین اخبار