مردم غیور و همیشه در صحنه ی کرمان ، امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، "حماسه سیاسی" دیگری را آفریدند.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگارانِ کرمان از مسیر راهپیمایی:

کرمانیهای سلحشور از ساعت ها قبل از آغاز مراسم راهپیمایی ، همچون سالهای گذشته ، حضور حماسی و انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته اند.

امروز خروش و حماسه مردم ولایتمدار کرمان اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودکان در راهپیمایی باشکوه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در افتخارات کرمانیان بصیر و و حماسه آفرین ثبت شد.

مردم کرمان با حمل پلاکاردهایی ما مضامین: "هیهات من الذله" ، "مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر آمریکا" و ... راهپیمایی خود را از چهارراه آیت الله طالقانی آغاز کرده اند و هم اکنون به سمت میدان عاشورای کرمان در حال حرکتند.

در این روز باشکوه کرمانیها یک صدا " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را فریاد می زنند.

مردم ولایتمدار کرمان با سردادن شعارهایی دیگر ، چون : "ما اهل کوفه نیستم ، علی تنها بماند ، مگر امت بمیرد علی تنها بماند" ؛ "صاحب نهضت ما حضرت مهدی بود ، رهبر نهضت ما نایب مهدی بود" ؛ "ما ذوالفقار حیدریم ، فداییان رهبریم" ؛ "دست خدا بر سر ما ، خامنه ای رهبر ما" ؛ "آمریکا در چه فکریه ، خامنه ای ، خمینیه" و ... حماسه ای دیگر را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم زدند.

و اکنون این طنین فریاد "الله اکبر" است که می رود تا شکوه عشق و ارادت مردمان غیور این خطه ی دلاورخیز و حماسه ساز را در جهان ماندگار کند.

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ، معاون اول رئیس قوه قضائیه هم در اجتماع راهپیمایان در میدان عاشورای کرمان سخنرانی می کند./ش


برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، کرمانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.