"محمد حیدری" با تأکید بر اهمیت رشد زیر ساخت‌های سینمایی در سراسر کشور اعلام کرد: دولت در این باره مجدانه تلاش خواهد کرد.

به  گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی بخش استانی سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی؛ «محمد حیدری»، مشاور رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه تمرکز زدایی جشنواره بین المللی فیلم فجر از سیاست ها و اهداف این سازمان است، گفت: اکران فیلم های جشنواره فجر به منظور تحقق این سیاست و برای بهره مندی همزمان علاقمندان در سراسر کشور از این رویداد فرهنگی دردل برنامه های جشنواره گنجانده شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی سازمان سینمایی، دیجیتالی کردن سینماهای کشور بود، اظهارداشت: خوشبختانه این اتفاق همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ها محقق شد.

حیدری به عظم جدی دولت و ورود بخش خصوصی برای ساخت سینما را مورد توجه قرار داد و آن را در کشور بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

وی همچنین افزود: این حرکت در تهران آغاز شده است و تا خرداد ماه سال آینده۴۰ سینما به سینماهای پایتخت افزوده می شود که امیدواریم این حرکت در استان ها نیز سرعت بگیرد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار