مسئول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن در پاسخ به آمریکایی‌ها که می‌گویند مردم ایران در فشارهای ناشی از تحریم کم آورده‌اند؛ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی می‌کوبند.

"مجتبی باستان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه انقلاب ایران برگرفته از ایدئولوژیک اسلامی بوده است، گفت: رمز دوام و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران این است که این انقلاب برخاسته از متن دین، ارزش‌های والای انسانی و ولایت فقیه شکل گرفت.
 
وی افزود: 5 انقلاب روسیه، چین، فرانسه، کوبا و ایران در تاریخ معاصر اتفاق افتاد اما هیچ‌کدام عمری هم‌چون انقلاب اسلامی ایران نداشته است.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر استفاده از گزینه‌های روی میز تصریح کرد: طی عمر 35 ساله انقلاب اسلامی ایران، مردم با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ رجزخوانی‌های مقامات و دموکرات‌های آمریکایی را دادند.
 
باستان با بیان اینکه جامعه دانشگاهی در راهپیمایی 22 بهمن در کنار مردم حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن در پاسخ به آمریکایی‌ها که می گویند مردم ایران در فشارهای ناشی از تحریم کم آوردند؛ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی می‌کوبند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار