سیمای اردوی شبکه سحر ویژه برنامه "صبح و زندگی" را همزمان با راهپیمایی 22 بهمن روی آنتن می‌برد.

به  گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، این برنامه به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی، روز سه شنبه ساعت 6:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به صورت زنده از سیمای اردو پخش می شود.

دربندی در مورد آیتم های این ویژه برنامه گفت: مباحث مرتبط با مبارزات اقشار مختلف مردم که در نهایت به پیروزی انقلاب منجر شد و عوامل مختلف داخلی و خارجی این پیروزی با حضور کارشناس مسایل تاریخ انقلاب مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی پخش سرود انقلابی را از دیگر بخش های برنامه عنوان کرد و افزود: سرود "به لاله در خون خفته" که در قالب کلیپ به زبان اردو بازسازی شده است در این برنامه پخش می شود.

دربندی در ادامه پرداختن به موضوع "هنر و انقلاب" را از دیگر بحث و های محوری برنامه خواند و تصریح کرد: در این راستا محورهای موضوعی از جمله "بیان نمادین و استفاده از استعاره های بصری برای رساندن مفاهیم معنوی انقلاب اسلامی"، "استفاده و در خدمت قرار دادن عناصر تزیینی هنرهای ایرانی در قالبی نو" و "تحولات هنرهای تجسمی و نقاشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی" مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و گزارش هایی مرتبط با موضوعات یاد شده پخش خواهد شد.

خرم علی گرديزی، سيد حسن زيدی و رباب منصوری اجرای این برنامه را بر عهده دارند، محمدصادق خانی دستيار تهيه و زهرا محمدزمانی، مهسا عربی، زهرا فراهانی و معصومه شریفیان نیز دستياران زباندان آن هستند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار