در بیانیه 9 تشکل دانشجویی استان گیلان به مناسبت دهه فجر آمده است: ما تشكل‌هاي اسلامي سياسي و هيأت‌هاي مذهبي دانشجويان دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي استان گيلان با حضوري پررنگ‌تر از هميشه اعلام مي‌داريم كه گزينه روي ميز ما شركت در راهپيمايي 22 بهمن 1392 است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه 9 تشکل دانشجویی استان گیلان به مناسبت دهه فجر به شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحيم

پيروزي ملت بزرگ ايران در يوم الله 22 بهمن 1357 كه نشأت گرفته از باورها و اعتقادات ديني و مذهبي مردم بود، نشان داد با بيداري و حضور در صحنه، با تحمل مشقت و سختي و با نثار خون فرزندان پاك خود، نهالي را كه از دهه 40 به رهبري معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره)، به بار نشست، تجلي پيروي از ولايت فقيه و خلق حماسه بود. خيزش عظيم و حضور مردم هميشه در صحنه با عزم و اراده‌اي بزرگ كاخ استبداد و تزوير را فرو ريخت و " وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ " تحقق يافت. و بهار در زمستان روييدن گرفت. بدين منظور در پاسداشت اين دستاورد بزرگ و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل عظيم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب و نكوداشت ياد و خاطرۀ شهدا هرساله مردم با بصيرت ايران اسلامي پرشكوه‌تر از سال قبل با راه‌پيمايي خود متحدانه پيروزي 22 بهمن را ارج مي‌نهند.

امروز كه استبداد و نظام سلطه جهاني در بوق‌هاي تبليغاتي خود اين وفاق و همبستگي را برنمي‌تابد برما واجب است با تجديد ميثاق با آرمان‌هاي الهي امام، شهداء و مقام عظماي ولايت در سايۀ دولت تدبير و اميد، حماسه‌اي بزرگتر از هرسال خلق نماييم.  از اين رو ما تشكل‌هاي اسلامي سياسي و هيأت‌هاي مذهبي دانشجويان دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي استان گيلان با حضوري پررنگ‌تر از هميشه اعلام مي‌داريم كه گزينه روي ميز ما شركت در راهپيمايي 22 بهمن 1392 است.

 تشكل اسلامي سياسي سفيران انقلاب اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت

هيأت مذهبي جوانان قمر بني‌هاشم (ع) دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد صومعه سرا

 تشكل اسلامي سياسي اميد انقلاب اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد لنگرود

هيأت مذهبي محبان حضرت فاطمۀ زهرا (س) دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد آستارا

 تشكل جمعيت اسلامي سياسي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودسر و املش

هيأت مذهبي منتظران مهدي (عج) دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد آستارا

هيأت مذهبي لثارات الحسين (ع) دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد لاهيجان

 تشكل اسلامي سياسي گفتمان انقلاب اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد لاهيجان

هيأت مذهبي انصار المهدي (عج) دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد لنگرود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار