سرمربي تيم تکواندوي شهرداري ورامين گفت: با برد برابر تيم دانشگاه آزاد، جشن قهرماني را در ورامين امروز مي گيريم.

پيام خانلرخاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: براي بازي در رقابت هاي ليگ برتر امروز همه با زيکنان بدون مصدوميت آماده هستند و از همه نيروهايمان مثل بهنام اسبقي و سجاد مرداني استفاده مي کنيم.

وي در مورد رويارويي با تيم دانشگاه آزاد اسلامي در هفته چهارم دور برگشت ليگ برتر گفت: بازي براي تيم دانشگاه سخت است و چون ما از امتياز ميزباني استفاده مي کنيم و پنج امتياز در جدول دره بندي نيز از آنها بالاتر هستيم. بخاطر حساسيت اين مسابقه تصميم گرفتيم در هفته هاي سوم و چهارم دور برگشت ليگ برتر تکواندو ميزبان باشيم و مسوولان تيم هم علاقمند بودند در ورامين ميزباني کنند.

سرمربي تيم تکواندوي شهرداري ورامين افزود: مسابقات اين هفته قرار بود طبق برنامه ديروز برگزار شود اما با توجه به مسابقه متين ورامين در تنها سالن شهر، از فدراسيون تکواندو تقاضا کرديم، مسابقات را بک روز تاخير ميزباني کنيم که با آن موافقت شد تا امروز ميزبان همه تيم هاي در سالن گل عباسي باشيم.

وي با بيان اينکه از هزينه هاي ميزباني اين هفته بي اطلاع است،‌گفت: فکر مي کنم همان مبلغي را که قرار بود براي ميزباني در سالن خانه تکواندوي تهران پرداخت کنيم و شايد هم کمتر را به سازمان ليگ پرداخت کرديم تا در ورامين ميزباني کنيم.

وي ادامه داد: با توجه به کمبود هتل در ورامين همه تيم ها در تهران اردو زدند و صبح امروز به ورامين سفر کردند. تنها تيم ما در ورامين ماند و آماده پذيرايي از تيم ها شد.

خانلرخاني در مورد بازي با تيم دانشگاه آزاد اسلامي در هفته چهارم دور برگشت تصريح کرد: اگر تيم دانشگاه را در اين هفته مغلوب کنيم با هشت امتياز اختلاف قهرماني مان حتمي مي شود و دوست داريم در ورامين جشن قهرماني را بگيريم.

وي در مورد حضور تيم شهرداري ورامين در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا و جام بين المللي فجر عنوان کرد: بخاطر نايب قهرماني در ليگ برتر نماينده ايران در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا هستيم و اين رقابت ها براي ما اهميت زيادي دارد و با توجه به فاصله يک روزه اين مسابقات با رقابت هاي بين المللي جام فجر بعيد مي دانم بتوانيم در پيکارهاي فجر به ميدان برويم.

مربي جديد تيم ملي تکواندو يادآور شد: با اجازه فدراسيون تکواندو بعد از مسابقات ليگ برتر به اردوي تيم ملي مي روم چون در شرايط حساس ليگ نمي توانستم تيم شهرداري و بازيکنانم را تنها بگذارم. ما براي قهرماني در اين فصل زحمت کشيده اينم و نمي توانيم به راحتي آن را از دست بدهيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار