سازمان لیگ فدراسیون تکواندو برترین های هفته اول و دوم دور برگشت را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته اول و دوم دور برگشت لیگ برتر تکواندو یکشنبه 29 دی به میزبانی خانه تکواندوی تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم شهرداری ورامین با 27 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، دانشگاه آزاد با 24 امتیاز و پاس قوامین با 15 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

همچنین تیم های سلحشور، ملی حفاری، استیل البرز، مجتمع جوانه و شهرداری شهر اندیشه به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم جدول ایستاده اند.

در هفته اول دور برگشت رضا ايمان زاده از دانشگاه آزاد عنوان بهترين سرپرست را از آن خود كرد،‌ محمد عزيزي از سلحشور البرز به عنوان بهترين سرمربي شناخته شد،‌ عنوان فني ترين بازيكن به عليرضا نصرآزاداني از تيم دانشگاه آزاد رسيد، يداله پيرهادي از تهران به عنوان بهترين داور معرفي شد و عنوان تيم اخلاق اين هفته نيز به تيم دانشگاه آزاد تعلق گرفت.

در هفته دوم نیز غلامرضا عمراني از شهرداري شهر انديشه عنوان بهترين سرپرست را به خود اختصاص داد، پيام خانلرخاني از شهرداري ورامين به عنوان بهترين سرمربي معرفي شد، سيد معين نجفيان از تيم شهرداري شهر انديشه به عنوان فني ترين بازيكن دست يافت، عنوان تيم اخلاق اين هفته نيز به تیم سلحشور تعلق گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار