سی و پنجمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سي و پنجمين دوره رقابت هاي تكواندوی قهرماني كشور جوانان و بزرگسالان که به مناسبت دهه فجر و با نام جامسفیر کره طی روزهای 12 و 13 بهمن در اصفهان برگزار شد، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

این مسابقات به میزبانی هییت تکواندوی استان اصفهان برگزار شد و در پایان تهران با 2 طلا، 2 نقره و 49 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد، مازندران با 2 طلا، 3 برنز و 48 امتیاز نایب قهرمان شد، اصفهان الف با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و 43 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و آذربایجان شرقی با یک طلا، 2 نقره و یک برنز رده چهارم را از آن خود کرد.

با پایان این رقابت ها، عنوان بهترین داور به یداله پیرهادی از تهران و مجید مولایی از سمنان رسید.

یوسف کرمی وانانی از چهارمحال بختیاری و پیام خانلرخانی از تهران به ترتیب عناوین بهترین سرپرست و سرمربی را از آن خود کردند.

میثم اسکندری از اصفهان عنوان ورزشکار پهلوان را از آن خود کرد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم قزوین رسید و مجید بوچانی از کرمانشاه به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شد.

اما در دومین روز این مسابقات و در وزن 58- کیلوگرم رضا صفری از اصفهان الف و علیرضا شکوری از آذربایجان شرقی عنوان اول و دوم را کسب کردند، مسعود اسلامی فر از البرز و فرزان عاشورزاده از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 68- کیلوگرم فرشاد فروغی کیا از آذربایجان شرقی قهرمان شد، مهرداد نور محمدی از البرز عنوان دومی را از آن خود کرد، رضا حبیبی از مازندران و مجتبی دیناروند از خوزستان مشترکا سوم شدند.

همچنین در وزن 80- کیلوگرم بهزاد ایلخانی از تهران و سعید رجبی از آذربایجان شرقی به ترتیب اول و دوم شدند، کسری مهدی پور نژاد از اصفهان الف و میثم اسکندری از اصفهان ب هم در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

برچسب ها: تکواندو ، تهران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار