بهزیستی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی از استقرار اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان، حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه‌ای روشن بر تارک ایران است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوسته است.

در بیانیه اداره کل بهزیستی استان زنجان آمده است: یوم‌الله 22 بهمن؛ روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

اداره کل بهزیستی استان زنجان در آستانه سی و ششمین فجر انقلاب؛ از ملت بزرگ و آگاه و فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم شهر و شور و شعور حسینی زنجان دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

در پایان این بیانیه کارکنان بهزیستی استان زنجان، معلولان و مددجویان زیرپوشش بهزیستی ضمن اعلام آمادگی برای حضور و شرکت در این حماسه بزرگ اعلام اعلام می‌دارند، همچنین در طول برگزاری راهپیمایی خودروهای خدمات سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی (123) در مسیر برای ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، بهزیستی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.