به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این نشست به توضیحات محسن کشاورز، رئیس اداره ناظران افتخاری مرکز نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران، پیرامون موضوعات مرتبط با این نشست اختصاص داشت.
بر این اساس در ادامه سید علیرضا حسینی شهردار منطقه، ضمن خیر مقدم به حضار با ذکر احادیثی از بزرگان دین اسلام از اهمیت مقولهای نظارت در آموزههای این دین مبین، سخن به میان آورد.
وی با اشاره به نکته که شهرداری منطقه از تمامی انتقادها و پیشنهادهای شهروندان، در زمینههای مرتبط با فعالیتهای شهرداری تهران استقبال میکند،ناظران افتخاری را چشم بینا و گوش شنوای مدیران شهری خواند و از آنها خواست فعالیت مضاعف در زمینهی احصای نیازمندیهای پایتخت را به طریق اولی، مدنظر قرار دهند.
ادامه نشست به بیان دیدگاهها از زبان ناظران افتخاری حاضر در نشست در خصوص موضوعات مرتبط، اختصاص داشت و پس از آن محمدصادق زاهدی، مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری، ضمن ارائه پاسخ به سوالات حاضران گفت: خدا را شاکریم که سامانه 1888 به محلی برای دریافت نقطهنظرهای شهروندان تهرانی مبدل شده است.
وی افزود: این سامانه به عنوان مدافع شهروندان، درخواستهای آنها را تا حصول نتیجه پیگیری میکند، حتی اگر این امر مدت زمان زیادی به طول انجامید.
زاهدی با اشاره به اینکه به نقد گذاشتن فعالیتها از سوی مدیریت شهری، نشانه سعه صدر، شجاعت و ظرفیت بالای شهردار تهران است گفت: روزانه قریب به2500 پیام از مبادی مختلف دریافتی، در این سامانه ثبت میشود که آماری قابل توجه را رقم زده و تمامی دلگرمی همکاران در این سامانه لبخند رضایتی است که 1س از محقق شدن درخواست شهروندان بر لبان آنان نقش میبندد.
این گزارش حاکی است، ارائه اطلاعاتی در خصوص روند فعالیتهای سامانه 1888 در منطقه 9 از سوی مدیر این مرکز، ارائه توضیحات از سوی افخمالسادات فاطمی (معاون ارتباطات)، محمدرضا پشنگیان (معاون اطلاعرسانی و بهرهدهی) و امیر رضا جلالی (رئیس اداره بازرسی منطقه 9) پیرامون موضوعات طرح شده در نشست، تقدیر از ناظران و رابطان فعال سامانه این منطقه، تقدیر از آمنه اسماعیلزاده ( مسئول سامانه 1888 منطقه 9) به عنوان یکی از مسئولین سامانه برتر مناطق 22 گانه شهر تهران و ... دیگر بخشهای این نشست را تشکیل میداد./
انتهای پیام/