رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کمک به رفع دغدغه‌های مردم است گفت:امیدواریم با افتتاح بخش نازایی بتوانیم دغدغه‌ خانواده‌های نابارور را از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر علی اصغر پیوندی در مراسم افتتاح بخش نازایی بیمارستان مهدیه اظهار داشت: دغدغه‌ خانواده های نابارور تبعات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی را در پی خواهد داشت و هر تلاشی برای رفع مشکلات این خانواده ها به نشاط جامعه منجر می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت روش ART افزود:تلاشهای انجام شده برای این روش تا 40 درصد موفقیت به دنبال داشته که با وجود کمبود امکانات جای قدردانی دارد.

وی با تاکید براینکه پروسه های متعددی برای نازایی مطرح است ادامه داد:هر تلاشی در بخش نازایی در راستای سیاستهای کشور است و با توجه به اینکه طی 25 سال گذشته سقوط آزاد در جمعیت داشتیم هشدار مقام معظم رهبری سبب توجه بیشتر مسوولان در این زمینه شد.

وی با اشاره به اهمیت داشتن جمعیتی جوان و با نشاط اظهار کرد: برای این کار لازم است به فکر کاهش تصادفات و همچنین کاهش طلاق و مرگ و میر در جوانان بود و این مسئله به یک تعامل بین بخش‌ها با زیرساختهای آماده نیاز دارد تا بتوان بر اساس سخن رهبری، در این مسیر روز به روز جلوتر رفته و بتوانیم به جامعه‌ای پرنشاط، فعال و پویا دست یابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، نازایی ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار