جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای با دعوت ملت شریف ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرده است:ملت شریف ایران در 22 بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، متن اطلاعیه جامعه مدرسین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الْفَجْرِ وَ لَیالٍ عَشْرٍ

روزهای پر حماسه بهمن پنجاه و هفت، هیچ‌گاه از یاد ملت غرور آفرین وحماسه دوست ایران نخواهد رفت؛ بویژه لحظات دل‌انگیز ورود امام عظیم الشأن انقلاب (ره) به میهن اسلامی و دهه مبارکه فجر که همواره با یاد شهیدان گلگون کفن انقلاب و عزم پولادین زن و مرد ایرانی برای سرنگونی رژیم منحوس طاغوت همراه بود. ملت سرافراز ایران فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و مصداق بارز کریمه «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود. به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که دنیای غرب به سرکردگی امریکا و انگلیس تا آخرین لحظات از آن حمایت می‌کردند؟! به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که تا بن دندان مسلّح شده بود و امکانات مالی و تسلیحاتی غرب برخوردار بود؟! آیا جز رهبری مقتدرانه امام عزیز وادامه راه آن امام توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعتقاد زن و مرد ایرانی به وعده نصرت الهی بود؟!

اکنون که سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند می‌گذرد؛ ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است؛ تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده ، هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد؛ آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است. به حتم، تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی، بویژه امریکا، در موضوع برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده امریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. از این‌رو در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


برچسب ها: قم ، اطلاعیه ، جامعه ، مدرسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.