حضور نخبگان در بخش سرمایه گذاری را نیازمندیم و ما در کشور به ایده پردازی‌های این نخبگان احتیاج داریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جلسه تودیع و معارفه‌ی صندوق رفاه دانشجویی که در سالن همایش های صندوق رفاه دانشجویی برگزار شد طی سخنرانی گفت: ارتباط وسیعی بین صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان وجود دارد. چنانچه در این فرصت کوتاهی که تقریبا 3 ماه می‌شود و من در سازمان حضور دارم تقریبا همدلی خوب و مناسبی و البته همکاری مناسبی با صندوق رفاه دانشجویی داشته‌ایم تا بحث امور رفاهی و معیشتی دانشجویان مسیر مناسبی را طی کند

وی افزود: در برنامه ی صندوق رفاه دانشجویان در معقوله‌ی رفاه باید علمی تر برخورد شود و این که دانشجویان نیازمند کمک مسئولان هستند نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: عرصه ی تحقیق و پژوهش با توجه به سرمایه گذاری هایی که تاکنون در این زمینه شکل گرفته خوشبختانه حداقل ها را کم کرده‌ایم.

صدیقی اظهار داشت: حضور نخبگان در بحث سرمایه گذاری را با توجه به ایده‌هایی که این افراد دارند نیازمندیم تا سرمایه گذاری‌ها ثابت نگه داشته نشود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره شاهد تنوع وام‌های دانشجویی بحث بیمه دانشجویان و جایگاه تشکیلاتی وجود داشته است. چنانچه این امر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار