معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 5 از تجهیز40 بوستان‌هاو مراکز تفریحی به وسایل و تجهیزات تندرستی و بازی کودکان خبر داد.

آدینه در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در دسترسی بیشتر آنان به دستگاه‌های ورزشی، معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 اقدام به نصب وسایل و تجهیزات تندرستی، لوازم ورزشی و بازی در بوستان‌ها و مراکز تفریحی سطح منطقه نمود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح 40 بوستان ها مراکز آموزشي، و مجتمع هاي مسکوني  از نواحی هفتگانه را در برمی‌گیرد، افزود: دستگاه‌های نصب شده شامل ست تندرستي، ست بازي کودکان ،بدن سازي ، ميز تنيس،ميز شطرنج هستند.

وی بوستان ملاصدرا واردیبهشت رااز جمله بوستان های تجهیز شده به لوازم ورزشی وبازی برشمرد و تاکیید کرد: همزمان با این طرح 900مترمربع کفپوش استاندارد جهت ایمن سازی زمین بازی کودکان نصب شد.

 آدینه همچنین از نصب آلاچیق‌های جدید در بوستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: به منظور افزایش فضا برای بهره‌وری صحیح خانواده‌ها از اوقات فراغتشان، این آلاچیق‌ها نصب شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در پایان از نصب 133عدد تجهیزات پارکی دربوستان های اقاقیا فامید ،شهید تورج ،باضفا ،شهید نهاوندی و.... خبرداد خاطرنشان کرد: تعداد 70 نیمکت به بوستان‌های غرب پایتخت اضافه شد و همچنین 260 دستگاه پایه چراغ با هدف تأمین روشنایی فضای پارک‌ها نصب شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: آدینه ، سبز ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار