مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در روزهای برفی سال ، یاری رسان سایر شهرهای کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، بارش برف و شدت سرمای هوا در برخی شهرها و روستاهای استان در چند روز گذشته نشان داد که زمستانی بسیار سرد را پشت سر می گذاریم و دمای هوا در اغلب روزهای و شبها به زیر صفر رسیده است .

محمد علی ودیعتی با توصیه به همشهریان مبنی بر صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی افزود : با افزایش مصرف گاز در این روزهای سرد زمستان، شرکت ملی گاز ایران نسبت به افت فشار و قطع گاز در برخی از شهرهای شمالی کشورمان هشدار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به بارش شدید برف و باران ، برودت هوا و کاهش شدید دما در اغلب استانها در روزهای اخیر، از همشهریان خواست: با رعايت اصول صرفه جويي ، زمينه انتقال پايدار و مصرف مستمر گاز طبيعي در سراسر كشور را فراهم کنند.

وی ، استفاده از لباس گرم و کاهش یک بخاری در منزل، استفاده از پنجره های دوجداره ، نصب پرده هاي ضخيم و تنظيم دمای مناسب در موتورخانه را در کاهش مصرف گاز مؤثر دانست.

ودیعتی با بیان اینکه اداره های دولتی ، غیر دولتی و شرکت های خصوصی در کاهش مصرف گاز سهم بسزایی دارند ، خاطرنشان کرد: مسئولان این اداره ها می توانند در مصرف گاز وکنترل آن ، نظارت لازم را داشته باشند به طوری که یک ساعت قبل از آغاز به کار ساعات اداری ، وسایل گرمایشی را روشن کنند و همزمان با اتمام کار اداری ، وسایل گازسوز خاموش شود ، تا در این روزهای سرد زمستان یاری رسان شهرها و روستاهایی باشیم که با بارش شدید برف و کاهش دما مواجه اند.


برچسب ها: صرفه جویی ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.